2014. szeptember 30., kedd

MAJDNEM RÁLŐTTEK KERESZTES ILDIKÓRA


Tegnap este tizenegy óra körül majdnem megtámadták a népszerű énekesnőt. Keresztes Ildikó éppen egy próbáról tért haza, amikor majdnem eldördültek a végzetes lövések. A művésznőt rendkívül megviselték a történtek:

- Egész éjjel zokogtam, nagyon nehezen tudom feldolgozni a történteket. Ha belegondolok bármi megtörténhetett volna. Reggelre azonban erőt vettem magamon, ma is biztosan elmegyek az esti próbára. Nem hagyom magam megfélemlíteni! - nyilatkozta a bátor énekesnő.

A rendőrség próbálja kideríteni, vajon kik lehettek azok akik nem lőttek rá Keresztes Ildikóra. A gyanúsítottak köre azonban túlságosan tág.

A történtekről megkérdeztük a művésznő kollégáját és barátját Sasvári Sándort:


- Ildikó nagyon bátran viselkedett. Hasonló eset történt pár éve velem, én is megijedtem, pedig én egy határozott, kisportolt, borzasztóan erős, ráadásul jóképű, sármos férfi vagyok, rendkívüli énektudással, s még otthon is lóháton közlekedek. Engem hárman próbáltak megtámadni a nyílt utcán. Szerencsémre, vagy inkább az övükére, én akkor éppen meccset néztem a tévében lóhátról, így a fickók megúszták a szégyenletes, megalázó verést. Bátorságot és kitartást kívánok Ildikónak!

Mi is hasonlókat kívánunk a tántoríthatatlan énekesnőnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése