2014. november 5., szerda

Toadwart idézetek


"Néha zavaromban elfelejtem a nevem. Ilyenkor hazudni szoktam,"

"Köztudott, hogy a nevetés jótékony hatással van az emberi szervezetre, kivéve ha nagyon kell pisilned."

"Nem vagyok bátor. Ezt tettekkel is bizonyítani tudom."

"Nem vezetek autót. Ezzel rengeteg emberi életet megmentettem."

"Azt mondják, hogy létezik a belső szépség. Nehogy megpróbáljátok megnézni, ez a sebészek dolga."

"Írtam egy izgalmas krimit, az a baj, hogy a végén nem tudtam rájönni ki lehet a gyilkos"

"A feleségem ne mondja meg számomra, hogy mit csináljak! Elég egy pillantás is."

"A gúny a hatalom számára halálos méreg, az a baj, hogy nagyon lassan hat."

"Annyira nehezen tudok dönteni, hogy a kedvenc színem a tarka."

"A pénz nem boldogít, kivéve a hónap végét."

"A hajnali felkelés az emberi természet elleni egyik legnagyobb merénylet."

"Néha okosnak érzem magam. Aztán mindig történik valami, ami rácáfol az előbbi kijelentésemre."

"A politikusokat nem szolgálnunk, hanem használnunk kellene. Tévét sem azért veszünk, hogy kapcsolgasson minket."

"Az emberiség nagyobbik fele éhezik, a másik része a túlsúlyával küzd. Mi a fenét csinál ilyenkor a normál eloszlás?

"Kiskoromban szépnek képzeltem magam. Az éveim múltával ez az illúzió egyre inkább szertefoszlani látszik."

"Ne feledd! Mit is..."

"Utálom a forradalmakat! Túl sokan belehalnak."

"Az idő nagyon relatív. Ezt az tudja igazán akinek volt már hascsikarása távolsági buszon."

"A vizsga egyenlőtlen küzdelem a túlerővel szemben."

"Egész életemben tisztességes, becsületes ember voltam. Én vagyok rá a tanú."

"A hülyeségben az a jó, hogy korlátlanul a rendelkezésünkre áll."

"Egy WC ülőkét felszerelni sokkal bonyolultabb, mint megnyomni egy vacak gombot és kirobbantani a világháborút."

"A macska az egyetlen olyan állat, amelyik sikeresen háziasította az embert."

"Mielőtt harcolni kezdesz más országokkal, legalább nézd meg a térképen a színes foltocskák méretét."

"A születés egy biológiai folyamat, amelyet a férfiak indítanak el, de a nők fejezik be."

"Soha életemben nem értettem meg a Francia Forradalmat. Mire megtanultam valakinek a nevét már le is fejezték."

"Haladok a korral, sajnos egy irányba."

"Szenvedélyesen szeretem az életem, képtelen vagyok leszokni róla."

"A borotválkozás tulajdonképpen az öncsonkítás egy fájdalommentes formája."







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése